FAQ
Odpovědi na nejčastější otázky
Odesílání
Změna objednávky je možná vždy do jejího odeslání. To probíhá zpravidla do 24 hodin od umístění objednávky. Pokud je objednávka učiněna v odpoledních hodinách, k jejímu odeslání dochází následující pracovní den (při úhradě skrze bankovní účet čekáme, na potvrzení platby).
Pokud zásilka ještě nebyla předána k přepravě, lze změnit adresu doručení.
Bohužel naše kurýrní služba nedokáže tak rychle zboží doručit v rámci ČR. Stejný den dokážeme doručit pouze při vyzvednutí na adrese expedičního skladu v jihočeském Písku (397 01).
Platba
Ano, náš obchod má integrovanou platební bránu spol. Gopay. Úhrady prostřednictvím této metody jsou ihned registrovány a k expedici dochází v nejkratším možném čase.
V závislosti na Vaší bance a režimu platby (normální či express) jsou naší bankou potvrzovány došlé platby zpravidla do druhého pracovního dne. Pokud tedy učiníte objednávku, budeme s expedicí čekat, dokud nám potvrzení z naší banky nedorazí.
Vrácení zboží
Pokud nakupujete jako soukromá osoba, máte ze zákona nárok na odstoupení od smlouvy do 14 dnů. Řiďte se prosím postupu definovaným ve VOP.