FAQ

Odpovědi na nejčastější otázky

Změna objednávky je možná vždy do jejího odeslání. To probíhá zpravidla do 24 hodin od umístění objednávky. Pokud je objednávka učiněna v odpoledních hodinách, k jejímu odeslání dochází následující pracovní den (při úhradě skrze bankovní účet čekáme, na potvrzení platby).

Pokud zásilka ještě nebyla předána k přepravě, lze změnit adresu doručení.

Bohužel naše kurýrní služba nedokáže tak rychle zboží doručit v rámci ČR. Stejný den dokážeme doručit pouze při vyzvednutí na adrese expedičního skladu v jihočeském Písku (397 01).

Ano, náš obchod má integrovanou platební bránu spol. Gopay. Úhrady prostřednictvím této metody jsou ihned registrovány a k expedici dochází v nejkratším možném čase.

V závislosti na Vaší bance a režimu platby (normální či express) jsou naší bankou potvrzovány došlé platby zpravidla do druhého pracovního dne. Pokud tedy učiníte objednávku, budeme s expedicí čekat, dokud nám potvrzení z naší banky nedorazí.

Pokud nakupujete jako soukromá osoba, máte ze zákona nárok na odstoupení od smlouvy do 14 dnů. Řiďte se prosím postupu definovaným ve VOP.

Máte jiný dotaz?

Prosím kontaktujte nás přímo.

Napište nám